| Author |
Message |
|
| samuonnamu |
Posted: Sun Feb 07, 2010 10:45 pm |
|
|
|
^ Miksen mä muista tota läimäytystä? NYT ÄKKIÄ kattomaan kyllä FY n video ! |
_________________ I'll be fine cause it's not over. ♥ |
|
| Back to top |
|
| samuonnamu |
Posted: Sun Feb 07, 2010 10:51 pm |
|
|
|
Aaaaaaaaaa, hoho, iha oikein. Nyt piti sitten kattoo kaikki nää videot läpi. En muistanutkaan että toi FGBn videokin oli tollanen. Ja Romeon videoo en oo kattonut varmaan kahteen vuoteen. o.o |
|
| Back to top |
|
| Roccari |
Posted: Sun Feb 07, 2010 10:56 pm |
|
|
|
|
| Back to top |
|
| samuonnamu |
Posted: Mon Feb 08, 2010 9:03 pm |
|
|
|
^ Omg, apua, älä tapa. Kyllä mä sen nytten muistan. Vaikka olisihan se nyt minun pitänyt muistaa. Oijoij, miten huono fani nyt olenkaan.  |
|
| Back to top |
|
| grobanite |
Posted: Mon Feb 08, 2010 9:51 pm |
|
|
Moderator
|
^ Shame on you (baby )
Green Day on näköjään tulossa Suomeen. Näin bussipysäkillä mainoksen. En oo kuullukaan mistään.. radiosta tai TV:stä. |
_________________ Voitteks te ny antaa ihmisen tykätä siitä musasta mistä se tykkää!!!? - S |
|
| Back to top |
|
| Roccari |
Posted: Mon Feb 08, 2010 10:26 pm |
|
|
|
|
| Back to top |
|
| samuonnamu |
Posted: Mon Feb 08, 2010 10:27 pm |
|
|
|
^ Hohohoohohoo, kerrankin meikä on ajantasalla, kuulin sen heti silloin voicelta, ja useisti mainittavan novassa.  |
|
| Back to top |
|
| grobanite |
Posted: Mon Feb 08, 2010 10:35 pm |
|
|
Moderator
|
Mä en oo kuunnellu radioo pitkään aikaan kunnolla. Ainoo millon oikeestaan kuuntelen radioo on kauppareissuilla autossa. Ja just tänään mietin, että miks siellä tulee aina Within Temptationin (feat. Chris Jones) Utopia -biisi. En tiä oonko mä aina liikkeellä suunnilleen samaan aikaan ja ne soittaa sen joka päivä suunnilleen samaan aikaan. Noh.. oli mitä oli, ei sen ny niin välikskään, kun se on ihan hyvä kappale. |
_________________ Voitteks te ny antaa ihmisen tykätä siitä musasta mistä se tykkää!!!? - S |
|
| Back to top |
|
| Roccari |
Posted: Mon Feb 08, 2010 11:05 pm |
|
|
|
|
| Back to top |
|
| grobanite |
Posted: Tue Feb 09, 2010 12:01 am |
|
|
Moderator
|
Roccari wrote:
mä kuuntelen vaan NRJn aamupoikien ihmissuhdemankelin  paras  vaikka oonki x factoria kattoessani alkanu vähän inhota sitä renneä  mutta kun sen naamaa ei näe, niin sitä sietää
Mä en tykänny siitä edes sillon, kun en ollu vielä nähny sen naamaa. Enkä siitä Anssistakaan. Meinaa alkaa kuvottaa kun niitä kuuntelee . NRJ:n Suursalmen Mikko kuulostaa järkevältä ja miellyttävältä. |
|
| Back to top |
|
| Marrius |
Posted: Tue Feb 09, 2010 12:06 am |
|
|
Moderator
|
Rennen ääni...oijoi  |
_________________ "Ei karhutkaan riehu koko aikaa. Ne vetää välillä puolukoita" |
|
| Back to top |
|
| grobanite |
Posted: Tue Feb 09, 2010 2:43 am |
|
|
Moderator
|
Marrius wrote: Rennen ääni...oijoi 
ttu mä arvasin, mä niiin arvasin! Voi elämä Marrius Tykkäät muustakin kuin sen äänestä, eks tykkääkki? |
|
| Back to top |
|
| samuonnamu |
Posted: Tue Feb 09, 2010 9:00 am |
|
|
|
|
| Back to top |
|
| -fairytale- |
Posted: Tue Feb 09, 2010 11:33 am |
|
|
|
NRJ:n Aamupojat on niin parasta arkiaamukoulumatkaviihdettä!! Huono puoli vaan siinä et meinaan repeillä niille aina välillä niin et on työn takana pitää pokka siinä bussinpenkissä. En tajua mitä mulle on tapahtunut, koska n. vuosi sitten vielä inhosin niitä yli kaiken! En kestäny varsinkaan niiden ääniä, koska toinen niistä kuulosti (/kuulostaa, mut en enää kiinnitä siihen juurikaan huomiota) ihan siltä ku sil olis koko ajan ollu aamiaismurojen syönti kesken eli jotain ruokaa suussa, ja toinenkin ärsyttävältä Ja nykyään kuuntelen niitä aina kun meen kouluun aamuisin! Paitsi että eihän mulla enää oo koulua aamuisin, mut ehkä kuuntelen sit matkalla kirjotuksiin kunhan ne alkaa  |
_________________ After the rainy day the sun will shine
-
It is ok
To run to the fields and look for anything
All the daffodils are pretty anyway
--Somebody will find you someday |
|
| Back to top |
|
| Marrius |
Posted: Tue Feb 09, 2010 1:43 pm |
|
|
Moderator
|
grobanite wrote:
ttu mä arvasin, mä niiin arvasin! Voi elämä Marrius  Tykkäät muustakin kuin sen äänestä, eks tykkääkki?
En. Sillä on aivan liian tatuoidut kädet. Hyh Mut se ääni...  |
_________________ "Ei karhutkaan riehu koko aikaa. Ne vetää välillä puolukoita" |
|
| Back to top |
|
|
|