| |
| Author |
Message |
|
| Isä |
Posted: Mon Apr 12, 2010 4:45 pm |
|
|
|
|
®eetta wrote: Marrius wrote: jonossa näkyi kolme hyvinkin tuttua hahmoa, joiden takaraivoihin eräs Marrius porasi katseellaan keikan aikana reikiä.
Nii pystyy vaa porailee meitä viattomia  Ja sorge hei jos oltiin vähän eessä  Mitäpä tähän muuta lisäämäää ku, ettö SOO SOO Marrius!  |
|
|
| Back to top |
|
| Mervi |
Posted: Mon Jun 28, 2010 6:27 pm |
|
|
|
|
Samu ja Riku olivat eilen esiintymässsä Tampereen Särkänniemessä Pitkä kuuma kesä ohjelmassa. Tällä kertaa esiintyjiä oli sen verran monta, että Samu ja Riku saivat vetää vain yhden kappaleen 6-0.
Iltapäivällä oli sen verran mukava ja lämmin sää, että Samu ja Riku olivat nauttimassa upeasta säästä ulkona odotellessaan omaa esitys vuoroansa.
Ennen varsinaisia kenraaliharjoituksia Samu ja Riku tulivat soittamaan 6-0 biisin muutamaan otteeseen.
Kenraaliharjoituksessa Samu ja Riku vetivät jälleen upeasti saman kappaleen. Myöhemmin lähetyksessä, kun oli enemmän porukkaa niin tunnelma oli katossa.
Upea ilta oli ja jäi upeat fiilikset heidän esityksestään Pitkä kuuma kesä ohjelmassa. Kun nyt välillä pääsevät esiintymään täällä Suomessakin  |
|
|
| Back to top |
|
| Marrius |
Posted: Sun Jul 11, 2010 1:58 pm |
|
|
Moderator
|
Aikuisten hiekkalaatikko matkat: Kuopio 9.7.2010
Retki alkoi jo 8.7, kun kolme tuntia ajelin kohti Kuopiota. Tuurilla löysin rautatieaseman jossa ensin autoon tunki Päivis ja Grobbis. Vähän ajan päästä myös Hanna löysi perille.
Ensin hurautettiin Hostelli Hermanniin josta meille oli varattu huone kahdeksi yöksi. Sitten matka jatkui turistimaisena, ja päädyttiin Puijon torniin. Näkymät oli hienot ja kahvi kallista.
Matkustelusta huolimatta Hanna ja Päivis lähti illalla Kuopion yöhön katsomaan Scandinavian Hunkseja, kun me Grobbiksen kanssa jäätiin syömään jääkaappia tyhjäksi ja katsomaan elokuvaa.
Sänky oli kova ja tyyny ihan kauhea, mutta pienet unet sai nukuttua. Mulle aamulla ongelman tuotti se että piti olla hiljaa kun huonekaverit vielä veti sikeitä. Sitte loppu kärsivällisyys ja aloin mekastamaan.
Terveellisen aamupalan (vispipuuroa ja toskapiirakkaa) jälkeen lähdettiin kipittelemään kaupungille. Ensin Päivis kävi laskemassa liukumäkeä. Se ei saanut hyviä arvosteluja. Ei luistanut.
Pikku Pietarin torikujalla käytiin, ihmeteltiin patsasta jossa joku jamppa roikkui oksassa ja panhuilu musiikin jälkeen kierrettiin toria. Ruokailu tapahtui Kreikkalaisessa ravintolassa ja sitten lihapiirakoiden ja lörtsyjen oston jälkeen mentiin takaisin Hostelliin valmistautumaan iltaan.
Kun naamat oli asennettu ja lähdettiin varmuuden vuoksi autolla satamaan, alkoi tulemaan vettä. Sadetakit ja viitat päälle ja saatiin kunnon festari meininki. Samantha Fox oli selvinnyt vesikauhustaan ja veti keikkansa. Ei mulle siitä mitään jäänyt mieleen...Mä lähinnä kattelin yhtä järkkäriä joka oli suhteellisen kivan näköinen ilmestys
Viini festareiden paellan testasin..Noh..Se oli sellanen möykky josta piti maksaa 10euroa
Sade loppui ja mentiin lavan luo. Päästiin eturiviin ja siinä Grobbiksen otellessa erikoisia kuvia, saatiin se aikakin kulumaan.
Pojat veti taas hyvän keikan. Kannatti täältä asti lähteä Kuopio oli menossa mukana, tais se viini vähän auttaa siinä asiassa. Varmaan nähtiin näkyjä kun naaman edestä keikan aikana vilahti jokin vaaleahiuksinen otus. Jos olisin heti ymmärtänyt, niin olisin vetäny letistä
Keikan jälkeen nähtiin Osmo, Riku ja Raul. Sitten iso ja pelottava järkkäri tuli sanomaan että pitäis lähteä porteille päin. No ei se ollu iso..Eikä se ollu pelottava..Mut oli kuitenkin.
Löydettiin leikkipaikka, ja Päivis pääsi taas laskemaan liukumäkeä ja keinumaan Se liukumäki oli loistava!
Tutkittiin vielä laivoja.. "Osmo laivalla, 2 yhden hinnalla".
Vierestä löytyi ruokakojuja, joista Grobbis, Päivis ja Hanna osti muikkuja. Mä löysin kunnon paellaa ja sain sen jostain syystä euron halvemmalla.
Takaisin hostelliin. Kevyen yöpalan (mansikkaraparperi,- ja toskapiirakan) jälkeen alkoi uni tulla. Klo 4 aikaa huone hiljeni.
Seuraavana aamuna kippasin likat asemalle ja lähdin itse ajelemaan kotiin.
Vaikka oli hiki, satoi vettä, ukosti, oli kuuma, meni hermo ja vaikka mitä..Niin reissu oli kaiken puolin hyvä. Kerrankin sai kunnolla leikkiä turistia
Kuopio on ehdottomasti kaunis kesäkaupunki jossa on nähtävää. |
_________________ "Ei karhutkaan riehu koko aikaa. Ne vetää välillä puolukoita" |
|
| Back to top |
|
| grobanite |
Posted: Sun Jul 11, 2010 4:41 pm |
|
|
Moderator
|
^ Jep, Kuopiossa oli kyllä kivaa. Hauskaa matkaseuraa, kiva kaupunki ja keikka oli loistava!
Yks hassu juttu tapahtu ennen poikien vetoo, kun mentiin syömään paellaa ja sen semmosta. Siinä vieressä istu semmonen ainaski 40 v. mies ja sano meille, että "eks ookin ihan hirveetä toi Samantha Foxin musa!?". Siinä sit vähän nyökyteltiin ja oltiin pretty much samaa mieltä ja sit se kysy että "moneltas se paras esiintyjä, eli Sunrise Avenue, alottaa?" Mä vähän (enkä ees vähän ) yllätyin kun noinkin iäkäs miespuolinen henkilö osottautui SA-faniksi. Mä oisin luullut, että ennemminkin Umberto Marcatoa (joka esiinty ennen sunkkareita) se äijä on tullut sinne kuuntelemaan.  |
_________________ Voitteks te ny antaa ihmisen tykätä siitä musasta mistä se tykkää!!!? - S |
|
| Back to top |
|
| SA-MUrmeli |
Posted: Sun Jul 11, 2010 7:53 pm |
|
|
|
grobanite wrote: ^ Jep, Kuopiossa oli kyllä kivaa. Hauskaa matkaseuraa, kiva kaupunki ja keikka oli loistava!
Yks hassu juttu tapahtu ennen poikien vetoo, kun mentiin syömään paellaa ja sen semmosta. Siinä vieressä istu semmonen ainaski 40 v. mies ja sano meille, että "eks ookin ihan hirveetä toi Samantha Foxin musa!?". Siinä sit vähän nyökyteltiin ja oltiin pretty much samaa mieltä ja sit se kysy että "moneltas se paras esiintyjä, eli Sunrise Avenue, alottaa?" Mä vähän (enkä ees vähän  ) yllätyin kun noinkin iäkäs miespuolinen henkilö osottautui SA-faniksi.  Mä oisin luullut, että ennemminkin Umberto Marcatoa (joka esiinty ennen sunkkareita) se äijä on tullut sinne kuuntelemaan. 
Noh, tota mä olisin luokitellu kyseisen herran yli 50 v.-katekoriaan oon kyllä todennu, et mun ikä arviot menee yleensä mettään
Positiivista oli se, että keikalla oli yllättävän paljon miehiä katsomassa ja näyttivät oikein pitävän musiikista ja lauloivatkin  |
_________________ Dream like a child |
|
| Back to top |
|
|
|
All times are GMT + 3 Hours
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
|